İED
"Telefon Bankacılığı" Sorunları İçin BDDK'ya E-posta Atıyoruz! - Yazdırılabilir Sürüm

+- İED (http://ied.org.tr/forum)
+-- Forum: İşitme Hakkında (/forum-6.html)
+--- Forum: Haberler (/forum-7.html)
+--- Konu: "Telefon Bankacılığı" Sorunları İçin BDDK'ya E-posta Atıyoruz! (/thread-356.html)



"Telefon Bankacılığı" Sorunları İçin BDDK'ya E-posta Atıyoruz! - ekarakoc - 02-12-2013 11:42 AM

[Resim: bddk-ve-tmsf-nin-bos-bulunan-kurul-uyeli...7667_o.jpg]

"Telefon Bankacılığı" Sorunları İçin BDDK'ya E-posta Atıyoruz!

Gönderilecek yazı örneği:


BANKACILIK DÜZENLEME ve DENETLEME KURUMU BAŞKANLIĞINA,

İşitme engelli vatadaşım. Müşterisi olduğum bankalarda hesabımla, kredi kartımla vb. ile ilgili en küçük bir problemde dahi "telefon bankacılığı" önerilmektedir. Oysa ben ve benim gibi bir çok işitme engelli vatandaş , "işitme engelinden" dolayı telefonda söylenenleri anlayamamakta, bundan dolayı telefon kullanamayıp gerekli işlemleri yapamamaktadır.

İşitme engelli vatandaş olarak "telefon bankacılığında" yapılan tüm işlemlerin "internet bankacılığında" da sağlanmasını saygılarımla arz ederim.

Gönderme linki: www.bddk.org.tr